21 ;P

Äntligen! Nu slipper man falsk-passen ;)

TK, TT, Julia och Moncef spelar TP:
Moncef till Julia: Vilken blomma sjung Evert Taube om i "Älskling du är som en..."
Julia: Ros!!!
Moncef: Oasis....
*lång tystnad*
Moncef: Jag läste fel svar va...?

Julia till Moncef: Vilken löksort använder man för att skrämma bort vampyrer?
Moncef helseriös: Gul lök.


Hahahah... jag dör :) TP 4-ever. Kärlekens spel... not.

Idag har Fatcluben haft ett möte. Diskuterat viktiga frågor och bestämmelser. Även samtalat om eventuella nya medlemmar i gruppen. Återkommer med mer information...

Nu ska jag sova. Jag har utkletad mascara runt ögonen och ser ut som en drugaddict.
Allergi. Julias hund.


Partyhit 2008.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mona

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Kannagi Ohlsson, så jävla skön!

2008-09-11 @ 01:36:37
URL: http://moniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0