Ännu en lördag

Jag och lil sis (min enda vän) gick på BIO idag. Yes, ännu en lördag avklarad. Bara två kvar.
Vi såg Step Brothers. Den va kul... Men inte så kul som alla andra verkade tycka. Jag vet inte men jag gillar inte sån där överdriven humor. Typ "I'm gonna rub my balls in your moms face..." och biografen brister ut i skratt. WHOT? Sån där snopp-humor är inte min grej. Däremot var den en skön scen när både jag och frida garvade ihäl oss. Men då var såklart alla andra tysta...

 

Jag älskar hösten. Det är den bästa årstiden. Och våren. Sommaren är för varm och vintern är för kall.. Gillar när det är lite mittemellan. Fast det skiter väl ni i :)




Nu ska jag ringa Bobbi. Sen ska jag söööva. Imorgon ska jag på 1års kalas :) Sweet.
Godnatt.
TK

(På torsdag åker jag till mina "vänner" på ambassaden igen. AAAAH!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du var på kortet karin :)

2008-10-21 @ 16:49:12
URL: http://shejd,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0