Uppladdning

Idag tog jag ledigt från jobbet. Hade nog inte klarat av att jobba idag med alla mina tankar i huvudet. Ikväll tar jag nämligen nattbussen upp till sthlm. Jag kommer att komma fram riktigt tidigt imorgon. Jag ska ta en liten frukostfika på Espresso house.. och sedan bär det av mot ambassaden.

Det kommer gå bra. Jag vet det. Det måste göra det.



Jag bakade cocosbollar förut. För att komma i en lugn stämning liksom. Fast det var äckligt med cocosbollar idag. Hade ingen matlust. Men det ser fint ut iaf och familjen blev glad när dom såg den lilla överasskningen i kylskåpet.


 



Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till Kalaa!

Ring mig!

2008-10-22 @ 17:09:49
Postat av: Paulize Konstblogg

Vad gott det där ser ut :)

2008-10-23 @ 12:25:25
URL: http://paulize.blogg.se/
Postat av: teresa

i miss you tooooooo

2008-10-26 @ 02:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0