Söndag.

Idag ska jag träffa min kära vän Märy. Hon och hennes boyfriend kom precis hem från Kreta. Dom har jobbat där på hotell i 6 månader. Ska bli så kul att träffa henne igen!!! Har inte träffat henne på ett år... (shit är det så länge..?)

JAG FÅR MIN BÄBIS I VECKAN!!!!! Min nya laptop! Åh jag längtar. Jag ska krama honom och pussa på honom och installera saker i honom. Kärlek.

...och förhoppningsvis får jag hem ett litet kuvert från ambassaden i veckan också. Där dom har satt en liten stämpel i passet. En liten, liten visum-stämpel till TK. Då skulle hon bli glad. Ungefär så glad att hon skulle springa naken på gräsmatten och gråta av glädje tills hon skulle få ett stressastma anfall.............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0