Reheheally?

Trots att jag är så fucking bored just nu... så har jag väldigt många projekt på G.
Om jag räknar på fingrarna lite snabbt så är det sex olika projekt jag måste hålla koll på...

Paperwork, paperwork and even more paperwork. Vi säger att varje projekt är en gren. På den grenen växer minst 5 smågrenar som är mindre projekt i det större projektet. Typ. Det blir väldigt många grenar. Men trots detta... har jag koll. Ja det är säkert. Min vanligtvis ganska snurriga hjärna har stenkoll. Det kanske blir så när man verkligen verkligen brinner för någonting? Woohohohoooow... reheheheheeeaalllyyy?
For the first time in my life.. I'm organized. Eller ah.. typ.


Kreativ kanske är ett bättre ord?





PS. Vem ställde en kanelburk på mitt datorbord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0