"New York, New York! You're gonna love it here..."

Överallt.. ÖVERALLT hör jag namnet på denna stad! Det är ganska jobbigt när man försöker aj fuck min rygg ajjjjj... när man försöker att inte tänka på det. (Ja, jag SKA iväg men det är så många dagar kvaaaar). Men vad händer... JO.. nu har t.o.m Mac Donalds döpt en hamburgare till New York Deluxe.... Och på radion all the time: "GRATTIS!  Du vann en resa till New Yooooork!!!" ....käften käften käften.... Och på MTV.. ständigt TRL. EVERYWHERE!!!!! aaaaaahhh denna staaad vad ska jag ta mig till...

...ja, jag är rastlös. Tyck synd om mig.

Vänner? Var är ni?


.......hallå?

PS. Jag har börjat följa "Bonde söker fru" och brukar även se repriserna på söndagar. Då vet ni vilket stadie jag ligger på just nu...

Kommentarer
Postat av: teresa

hahaha love you my dear! skynda dig hit :)

mushaboom boom babe babe babe. kiss kiss

2008-10-16 @ 02:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0