"Livet, vad finns det att säga.."

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FY FAAAAAAAAAAAAN VAD SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***

Kunde knappt stå på benen när jag åkte till posten för att hämta ut kuvertet. Var helt skakis och nära till gråten. Jag tänkte att någon måste göra det åt mig. Jag klarar inte detta.
Men känslan när jag såg Visumet i passet var.. obeskrivlig. Tårarna bara sprutade.
Tre jävla fucking månader tog det, men jag gav inte upp och nu är jag på väg.


.....föressten, jag fick ett mail idag om att jag kommit in på Academy Of Art University
i San Francisco nästa höst.

Hahahahah orka med denna dagen. Allt på en gång.... :)


Kommentarer
Postat av: märy

KAAALAA GRATTTIIIIIIIIIIIIS!



din lycka sprider av sig :)



PUUSSSS / johannax

2008-10-31 @ 15:27:44
Postat av: märy

KAAALAA GRATTTIIIIIIIIIIIIS!



din lycka sprider av sig :)



PUUSSSS / johannax

2008-10-31 @ 15:27:44
Postat av: Linnea

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! grattis grattis grattis!!! då ses vi snart! längtar efter dig!!!!!!! massa kärlek från harlem! ;)

2008-10-31 @ 16:08:16
Postat av: Paulize Konstblogg

Wow, Grattis! :)

2008-11-02 @ 22:57:24
URL: http://paulize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0