Hej?

Hej.
Här sitter jag.
Mer uttråkad än jag någonsin har varit innan. Men det är lugnt. Det är lugnt.

Jag ska snart gå och lägga mig. YES ännu en dag avklarad. Nu är det bara nåååågra till... sen... sen åker jag.

På tisdag ska jag gå till "ryggdoktorn". Hon är en speciell ryggdoktor. Sist jag var där la hon massa kristaller på min mage och gjorde massa magical stuff.. och så kan hon prata med andar. (Ja, jag tror på sånt.. OCH spöken). Så jag hoppas verkligen denna kvinna kan "laga mig" för jag har massa olika gott & blandat problem just nu. Svanskotan e typ paj, ryggen känns ihopklämd plus att jag har ont i höger hålfot på mornarna? ..och så är jag lite stel i käkarna så jag gör konstiga tixrörelser med öronen och ögonbrynen (har haft detta i några år nu). Hehe, ska bli spännande. Hon "lagade" mig sist jag var där och jag hoppas hon kan göra det igen...

Nu ska jag krypa ner i sängen... Bobbisen slutar jobbet om 45 min så jag ska ligga o vänta på det tills jag kan ringa honom.. :) SEN ska jag sova.

Jag saknar er kompisar i NY. Hoppas ni har tråkigt.. för jag har ASKUL här hemma utan er.

:)
baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0