Ensam-engelsksvensk-kamratstödjar-bild-rastvakt-fritidsfröken

Nu börjar jag känna mig hyfsat normal igen...
Enda sen jag var hos hokuspokus-kvinnan igår har jag känt mig typ.. drogad :/ 
Jag kunde nästan inte sova inatt. Vaknade upp hundrafemtielva gånger av att jag drömde massa cp drömmar...

Idag var ännu en spännande dag i mitt liv. Öppnade skolan kl 7. Ensam. Var sedan svenska/engelska-lärare, sedan "vuxen i en kamratstödjargrupp", sedan bildlärare, sedan rastvakt och sedan fritidsfröken. Exxxxxxciting.
Nu kanske det låter som att jag är den enda som jobbar på denna skolan, men så äääär det ju inte. Men det är så många sjuka nu så då får dom ta in alla resurser dom kan få (alltså mig). Dom vet att jag ändå inte har nåt för mig på dagarna hehe..... he.....

MEN SNART.... snart.... muahahahahahaha

love is in the air... naaa naa naa naaa na naaa love is in the aaaaaiiiiir.. NAA NAAA NA NAAAA NAA NA...



Här är jag. För några år sedan. Mini-TK. Helt ovetande av vad hösten 2008 skulle erbjuda för spännande äventyr...
Om jag bara visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0