Dag på stan

Idag har jag och lil sis gått på stan och handlat presenter till Pontans systers dotter som fyller 1 år i helgen. Aaaahh det finns så söta barnkläder! Jag dör. (Linnea u know what im talking about). Man vill typ köpa massa kläder nu och lägga undan till sina egna barn .. som inte finns riktigt än men ändå :)

Jag köpte en engelsk bok idag också. A thousand splendid suns av Khaled Hosseini. Den ska tydligen vara jätte bra! Ska bli så kul att läsa på engelska också.. och den här boken är inte en sån bok jag brukar köpa heller. Jag fastnar ju oftast för Marian Keys och den där stilen, men den här gången ville jag ha något mer seriöst.

Yupp .....

Meeeeeen..... hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0