30th and 5th

Ja, alla vi som bodde i denna lägenhet i våras känner väl en slags... hatkärlek till denna tid?

Men när vi läser tillbaka på de gamla citaten känner vi mest kärlek, eller hur?
"Aj jag har skrattat så mycket så att mitt högra ögonlock har vridits utåt."

Maj 2008

Frida: Eckollon
K & L: EEEEKollon heter det.. inte ECK...
Frida: Eckollon...
K & L: EEEEEEEEEEKollon...
Frida: Ekollon. Ekollon. Vet ni varför det heter EkOLLON.
Linnea: För det ser ut som ett ollon...
Frida: JAA!!!
Karin: Men det heter ju Ek. Ek träd. Inte Eck träd.
Frida: Ek. Eck. Men det är fortfarande ollon på slutet va?

Ett kärleksfullt citat från Teresa 5 minuter sedan: "Mamma ringer mig ibland och ba "Heeeej" man ba käft. Så säger hon typ "Det är verkligen nåt speciellt att du får göra en sån här resa..." Jag ba åååååååhhh så la jag på typ."

..eller när Teresa gav bort sin Ben&Jerry glass till Frida. T: "Den är jätte äcklig. Den smakar thaimat." F glatt tillbaka: "Jag gillar thaimat!!!".
...eller när Teresa visade sin svullna röda bula på knät. "Jag kan suga på det" säger Linnea och ...gör det. 

STANNA VIT TJEJ!!!

Promenad i central park.
Linnea: Rob, what do u call this? (hästsvans)
Rob: Ponytail?
Linnea: But what do u call it when it is on a dog?
Rob: Ponytail on a dog?
Karin: ...

"Det är jätte kul att mobba ut någon när man är flera stycken" - Fridus

Maria om vår nya toalettrefresher med melonlukt.
"Palla bajsa melon."

"How long have you been a kock?" - Fridus, vem annars

Jag och Linnea pratar om hennes nya elektroniska nagelfil (?dont ask).
Jag: Hur kommer det sig att du gillar elektroniska saker så mkt?
Linnea: Tänker du på snusk nu?
Jag: Hahaha.. va? Fan va du e basatt av snusk nuförtiden. Du behöver slasha.
Linnea: ......ja, verkligen.

Och sist men inte minst.
BIG MEAT.

Love yall

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahahhahhaa, jag saknar det!!! o dig, kan du komma hit nu? jag var utanför vår lght idag, o utanför lyxdelit, men jag våga inte gå in :p kom nu så går vi o fikar hos eduardo o hänger på taket :D jaaa! puss puss puss love u

2008-10-16 @ 23:43:40
Postat av: teresa

du fick mig verkligen att skratta nu tk. vi får försöka förtränga the down parts och låtsas att allt va helt underbart och problemfritt tycker jag. ´känns bättre så.



KOM HIT

PUSS PISS PUSS PISS KISS

2008-10-18 @ 02:29:25
Postat av: TK

Jag kan inte säga exakt datum än.. men om ca 3 veckor... DÅ SKA VI FIKA PÅ TAKET!!!



F****************N vad jag vill iväg nu!!!!!!!!!

2008-10-18 @ 08:27:43
Postat av: Fia

Hahaha!!!

Lika kul att läsa varje gång!

Skönaste tjejerna, bästaste kompisarna.

Puss

2008-10-27 @ 02:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0