Wöööh

Yes... äntligen fick jag igång internet igen!! På olika ställen i lägenheten varje gång. Just nu sitter jag längst in i hörnet i sovrummet hehe...

Nu känns det äntligen som att jetlagen har börjat släppa. Sover lika länge som Rob nu på mornarna. Innan vaknade jag typ 6-7 på morgonen.

Rob är ledig på onsdag och torsdag så då ska vi gå o köpa lite grejer till lägenheten. Lovar att ta kort när vi gjort iordning lite. Nu är det inte mycket att titta på. 

Skolan börjar på måndag. Ska bli skönt med rutiner faktiskt... Även fast jag måste gå upp typ 7 varje morgon :/ Det känns lite sådäääär faktiskt. Tar så himla lång tid att ta sig in till stan. Men jag börjar väl vänja mig vid det också :) 

Asså familjen i lägenheten ovanför oss... fattar inte vad dom gör där uppe. Dom dunsar i golvet och släpar saker. Hela tiden. Så har dom typ ett litet barn som hoppar istället för att gå... Jätte trevligt med lite extra ljud i vardagen.

Tog lite kort med mobilkameran nu så ni kan få se hur det se ut utanför. Det är inte så hemskt och grått som det ser ut just so u know...








muahaha papparazzi

Kommentarer
Postat av: Task

Åååååh, du har valt att ta kort på LilLTask. Va fint :) va fint ni har det i lägenheten kalääö. puss

2008-11-14 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0