Whatever you like

Idag har jag och Bobbi vart på IKEA. Äntligen... (förlåt totten det blev spontant men vi ska dit nästa vecka också)
Det kändes så bra att gå runt där och få lite svensk feeling. Det var skönt att komma dit och äta lite "swedish meatballs" med "lingon berries" och liksom få lite hemmakänsla :)
Rob blev helt frälst av IKEA haha... Shoppade loss på saker vi behövde - så nu har vi ett helt startkit med tallrikar och skålar, glas och muggar. Köpte även gardiner. Det behövs verkligen här ute för folk är så himla nyfikna. Så ja, nu är vi trygga bakom våra fina vita gardiner hehe...

What else... jo nu är Rob ute och köper chinese food så nu ska vi mysa till det här hemma och titta på film. Skönt, för jag är helt DÖD. Mina fötter är helt mosade typ... Man går helt sjukt mycket i den här staden.

Lägger upp lite bilder. Sorry, det är från mobil kameran. Men ska köpa en kamera snart tror jag.... kanske.....


Igår kväll var vi och tittade på Fridus när hon uppträdda på The Carnival

Här är jag och Totten hemma hos Mark och Chanan och gör det som vi brukar göra...

IKEA - Bobbi hittade sin favoritstol som försvann i somras hehe


Meeeeeeeatballs!!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej älsklingarna!

Vad bra att ni kan äta på tallrikar nu :) Skall bli så roligt att få se lägenheten och hoppas du kan lägga in lite bilder snart.

I morgon sticker jag med tjejerna till Köpenhamn fast vi skall inte åka till Christiania denna gång. Det gör vi inte utan Rob och dig ;)

Vi skall bara mysa, äta och njuta av första helgen med Julstämning. Kanske en liten Gammeldansk glider ner.....

puss puss från

Mammi

2008-11-13 @ 14:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0