Söndag

Jaha. Så vad ska man skriva om idag då? Jo jag har precis ätit två knäckebröd med skinka. Aopp.
Fast igår var vi på BIO... igen. Haha. Vi såg Role Models. SÅ HIMLA ROLIG!!! Vi skrattade typ hela filmen.

Det har vart en ganska lugn helg annars. Inte gjort överdrivet mycket. Men det är ganska skönt. Vi brukar hyra film, gå hem o laga en god middag o somna i soffan. Precis som hemma i SWE haha....

Nu ska jag springa till subwayen för jag ska möta upp Bobbis i Soho. Ska ge honom en liten matlåda för han hann inte äta frukost imorse innan han gick till jobbet. hahhhhh. "Is there anything you can bring me from home that I can eat?!" ...jajjemen. Nu ska vi se här vad vi har för spännande saker i kylskåpet. Hm... ägg. En 2 veckor gammal tomat? Jordnötssmör. Jaa.. bröd. Vi kan göra en spännande macka av detta till mannen?! muahahah... neeeeeh...

Här är lite bilder by the way... :)


Utsikt från en kompis lägenhet. Här skulle man inte tacka nej till att bo...


Min ZöTizZzzZZZzzzz med min halzzzduk


...och igen




Moi


Promenad från tunnelbanan till lägenheten. Our neighborhood... Flatbush, Brooklyn, NY, ....USA .....Jorden  ......Vintergatan ...............Universum... Ah



Prutt

Kommentarer
Postat av: fatima

jag älskar din blogg :) massa mys



puss

2008-11-30 @ 23:53:33
URL: http://mason.blogg.se/
Postat av: K

thanks.. detsamma! :)

2008-12-01 @ 06:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0