"Sol i sinne. Brun inne - Din Rudolf"

Här sitter jag i lägenheten och dricker juice/vittvin och lyssnar på Arvingarna. Jag och Bobbi har precis lekt kurragömma. Alltså leken. På riktigt. Fast det finns inte så många ställen att gömma sig på här. Jag gömde mig bakom gardinen och i garderoben. Rob gömde sig i duschen. Vi har så kul här tillsammans... utan TV. VI BEHÖVER EN TV! BOREDOM!!!!

Jag har lärt Rob en ny svensk användbar mening: Sol i sinne, brun inne - Din Rudolf.
Det låter så fint så när han säger det.

Nu är Rob på väg till cornershopen... han ska köpa en överasskning till mig. Kanske ett kinderägg?? Vi får se vi får se...
Spännande.

Jag pch Rob har kommit på en ny lek. Vi tar kort med olika glada människor i tunnelbanan. Här är några bilder:






Jag var även på ett jätte mysigt café idag med några classmates.
Vi beställde Belgisk varm choklad..

  
Det var gooooootttttt...

Hej do hej do...

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ha ha. Ni e störda..... Älskar när ni ler och ser glada ut och kontrasterna med de andra. Översta bilden är bäst...... sicken surkärring.....

2008-11-26 @ 12:14:52
Postat av: Tasken

hahahahhaa. jag vill också ta kort på glada människor! men har ingen att göra det med :(



BÄSTA MENINGEN EVER etc. lär honom allt du kan.

jag är glad att du är glad och gör roliga lekar :)



snart kommer jag..... hoppas jag. JAG VILL OCKSÅ SKRAATA.



kink.

2008-11-26 @ 17:38:14
Postat av: Moster!!!!

Hej Karin!

Om du visste vad jag tycker det är kul att läsa din blogg! Börjar att kunna NY nu. Känner att jag är där på något sätt. Synd att flygresan är så jobbig! Är liksom lite rädd att flyga!!!! Mycket jäger, risk att inte bli mottagen i landet !!! Men jag gläds med dig. Hälsa Rob och fortsätt med studierna. Tänker väldigt mycket på dig...kram och ha det skönt i "värmen"

Din lilla moster....

2008-11-26 @ 21:25:10
URL: http://varghundar.se
Postat av: Moster!

Hej igen! Skicka nyss en hälsning men den kom aldrig fram...eller?

Ha det så gott Karin och jag gläds med dig. Börjar känna ditt nya hemland mer och mer genom dig och Rob.

Det är dessutom väldigt kul att se alla foton du skickar...man får sig ett härligt skratt!

Må så gott och hälsa från en liten moster ovandär!

Kram kram

2008-11-26 @ 21:30:42
URL: http://varghundar.se
Postat av: Ger mig inte!

Tredje gången gillt! Vill bara säga att jag tycker det är jätte kul att läsa din blogg. Har skrivit två gånger innan och testar denna gång. Var rädd om dig och hälsa Rob...

Kram kram moster Anna

2008-11-26 @ 21:40:47
URL: http://varghundar.se
Postat av: Ger mig inte!

Hej igen! Testar en fjärde gång! Kul att läsa och vara med dig på dina resor..

Tusen kramar från oss

moster Anna

2008-11-26 @ 21:44:37
URL: http://varghundar.se
Postat av: Tasken

ha ha ha..... Anna vad gör du....... du är galen.

Jag!!

2008-11-26 @ 21:56:21
Postat av: Karin

hahah tack för dina fyra kommentarer moster!!! :) kul att du följer mig på bloggen! Rob hälsar tillbaka!



Lil task: JAG VÄNTAR PÅ DIG!!!! jag vet massa kul vi ska göra när du kommer.

2008-11-27 @ 08:15:59
Postat av: Ger mig inte!

2008-11-27 @ 20:48:04
URL: http://varghundar.se
Postat av: Ha ha ha!!!

Hej på er! Både Karin, Rob och Tasken!

Ni ser... jag ger mig inte ..

Såg idag att alla fyra inlägg kommit fram. Rätt kul faktiskt. Mycket text ibörjan och sedan mindre och mindre. Hahahahah!

Hoppas allt är väl med er alla och att julstämningen tagit fart. Det har det minsann gjort här...

Hera och Saga är små huliganer som vet vad dom vill och gör. Har man inte jobb så ser man till att skaffa!!!

Det är så himla kul att läsa din blogg Karin.. så fortsätt att skriva...

Kramar i massor

Lilla tokmoster!

2008-11-27 @ 20:53:28
URL: http://varghundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0