rush hour

Jag fattar inte vart mina pengar tar vagen?! Seriost... Jag koper aldrig mat, jag gar inte ut, jag koper inga klader.. men anda.... anda ar dom bara POFF... borta. New York har typ en forbannelse over sig.

Sitter har i skolan igen. Funderar pa om jag orkar ta mig till Pennstation nu.. eller om 10 minuter.... eller 30 kanske? Det ar "rusningstrafik" nu.. ALLA slutar jobbet. Helt katastrof pa gatorna och i tunnelbanan. Vantar nog hellre ett tag... no need to stress about it.

Idag ar en trottis dag.. sa jag ska bara hem o kolla pa film tror jag. Bobbisen slutar sent idag sa det ar lite segt.. men men thats life.

Bläää... ja ja

usch jag kanner mig depp idag.... jag behover en kram

Kommentarer
Postat av: Tasken

Karin, jag och lassie har bestämt oss för att du ska komma hem nu o såeh. Du bara kräks och har ont i halsen. Det finns alltid en dukad plats för dig vid bordet! you know that.......



Jag tycker iallafall att det var jättebra att du satte upp julstjärnan nu. Eftersom ni antagligen är först med det i hela USA så finns det ingen som har tröttnat på att titta på julstjärnor än. Därför kommer alla att bli avundsjuka och tycka att erat fönster ser jättemysigt ut...



Jag har bytt många bajsblöjor idag.. det sammanfattar hur min dag har varit ungefär.



kissmonki

2008-11-20 @ 16:42:05
Postat av: Karin

hahahah sissen.... jaså har ni bestämt att jag ska komma hem? Men vi som har köpt en bäddsoffa till dig idag som du ska sova i när du kommer?! Ha?! Ha?! :)



..ja men visst är det bra med julstjärna lite innan alla andra har det. man måste ju vara lite speciell. sticka ut lite :)



jag har inte bytt bajsblöjor. men jag har städat en toalett med vår nya kräksgröna toalettborste :)



ses snart.

Bossiboss

2008-11-21 @ 07:09:54
Postat av: Fatima

jag har min depp-dag idag... :(

2008-11-23 @ 00:41:12
URL: http://mason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0