Resefeber

Jag mår lite illa. Fast på ett bra sätt.
Har precis målat naglarna rosa och så var jag på solariet idag och brände mig röd och fin, så nu är jag redo! I'm ready to goooooo....

Jag har packat allting förutom mina rosa rutiga kökshanddukar. Dom är spårlöst försvunna...?
Jag har t.o.m packat ner en julstjärna och en adventsljusstake swedish style som jag fick av mami hehe... Jag känner att jag vill ha mina svenska traditioner under julen i år eftersom min förra jul var lite... ehm.. speciell. (Vi var fast ute i bushen någonstans i Australien med massa drogmissbrukare och alkoholister.) Nej, denna julen ska bli så mysig så. Jag och Bobban (och förhoppningsvis min familj). Jag ska baka pepparkakor och lussebullar och åka till IKEA och köpa sill (Robs favorit.. not).

Ser inte fram emot flygresan imorgon... Kommer bli grymt segt och tråkigt. Men värt det.

Tjing 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Gumman!

Vill bara önska dig en trevlig resa. Tänk nu får även jag komma in här och följa dina äventyr. Tack för det.....

Men du....läser du detta innan du åker så måste du ju ha en tomte med dig med....glömde det jö......

Gå upp på vinden och hämta en. Det är Jätte Viktigt!

Pöss från din enda mammis i hela världen.

2008-11-06 @ 08:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0