Placement test

Jaha forsta dagen i skolan. Jag sitter har och vantar pa att fa resultatet pa placement testet vi precis gjort. Det var ganska latt :/ Jag hoppas verkligen att det kommer bli svarare framover. Imorgon kommer jag att ga till min nya klass.. sa vi far se da. Men just nu, nar jag lyssnar pa alla som stakar sig fram pa engelska runt omkring mig.. kanner jag att jag nog pratar bast av alla har. Men som sagt, vi far se vad jag hamnar i for klass imorgon...

Shit, det var verkligen tufft att ga upp idag. Satte klockan pa 06:45. Ouch. Annars brukar jag skratta at Rob nar han maste ga upp 10:00 for att jobba o sa ligger jag kvar i sangen till typ 12... Men nu var det han som lag kvar och njot.. den javeln hehe.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej gumman. Ja då har allvaret börjat. Har tänkt på dig hela dagen hur du skulle orka denna första dag med en infektion i kroppen och allting. Stackars dig.

Se nu till att hamna i en grupp som utmanar dig om dom inte sätter dig i en sån så försök att be om det...... Vad kul. Verkar det vara några spännande kontakter då eller är det för tidigt att säga?

Puss puss

2008-11-17 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0