Oh noooo

Idag när jag vaknade på morgonen låg jag som en uttorkad fisk på kudden. Halsen var alldeles torr och när jag svalde kändes det som att svälja ett rakblad. Yes, jag är sjuk. Damn...
Bobbi fick springa och köpa te till mig och nu ligger jag här i sängen... ynklig... ensam... kall....  och hostar som en 85 årig gubbe som rökt hela livet. Jag är söt.

Trots mitt tilltånd funderar jag på att gå till affären och köpa rengöringsgrejer... det behövs. Badrummet... assååå njaeeee.... jag känner sådär för det just nu. Och så har vi ganska mycket disk också.... Jäääjäää jag fixar det sen.

Nu ska jag spela Spore muahahahah...


Kommentarer
Postat av: Task

äsch då vekling! sån känner jag mig varje morgon och kväll men det försvinner sen under dagen. du är inte sjuuuuk äään! men det är okej.



jag har installerat spore på din dator nu. jag är grym!



nu ska jag träffa pont.klh

2008-11-15 @ 10:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0