"Obama's doin it!"

Goodmooorning...
Här sitter jag på en papperskorg och tittar ut över New Kirk Ave.. mitt nya hem för de kommande månaderna. Jag hade lite problem med att hitta internetanslutning här i lägenheten men jag har hittat ett ställe (i fönstret precis ovanför ett element). Så här sitter jag och svettas...

Första dagen igår var jätte mysig. Fick träffa alla kompisar (alla utom Totten). Jag och Linnea har typ åkt tunnelbana upp och ner för manhattan 3-4 ggr. Från Harlem, till Union, Till Brooklyn - Flabush (för att sedan märka att den nykopierade nyckeln jag fick inte fungerade).. så iväg till Soho för att hämta Robs nyckel.. sedan upp till Harlem igen.. och sedan hem till Brooklyn. Aaaahhh.. jag var TRÖTT igår kväll. Kunde typ inte stå på benen. 

Bobbis åkte precis till jobbet, men jag måste stanna i lägenheten för mina väskor dök aldrig upp på flygplatsen. Just my luck. Så jag har gått med samma kläder sen i torsdags morse. Fresh, I know haha. Så jag lääängtar efter mina grejer..
Rob kommer få en chock när han kommer hem från jobbet idag muhahaha...
Små ljusstakar i fönstret... dukar.. tvålar... girlystuff... :) Just nu är lägenheten lite för "grabbig".

Yeey sms: "Your stuff is downs tairs there about to ring the bell"

..gotta go :)


Kommentarer
Postat av: lill task

Kiss, jag saknar dig. Är smått deprimerad här hemma (fråga mamma o lassie)....... är SÅ tomt. :'(



Men är VÄLDIGT glad för din skull. Du är där du ska vara! NJUT AV VARJE SEKUND!!!!!!!



klappa robert från mig : )



pusssss siss





2008-11-08 @ 18:42:40
Postat av: Mammis

Hej älsklingen min.

Har skickat sms till dig idag utan att få svar så jag antar att du inte använder mobilen längre. Eller iaf ditt gamla nr.

Har varit hos Jossans mamma o pappa nu på balluns ikväll och mår lite gott nu. Paj e väldans gött!!

Vill bara veta om du fått dina väskor än och att allt är bra.

Hör av dig!!

Pöss mammis!!

2008-11-09 @ 03:17:10
Postat av: Moster Anna

Hej på dig Karin! Hörde av mor att du åter är på andra sidan jorden. Vilken fin sida du har. Hoppas du nu får ha det så roligt och att du pluggar ordentligt! He he! Hälsa Robert...

Skriv gärna och berätta hur du har det...visserligen kommer jag att läsa din blogg varje dag för att följa dig på vägen.

Många kramar från oss alla

Din lilla moster

2008-11-09 @ 21:40:51
URL: http://varghundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0