Mera pics!!

Häääj! Nu har jag inte skrivit på ett tag. För jag är ju så himla busy hela tiden ;) Nä, det är jag faktiskt inte. Bara lite. Men mest lat. Har nu redan gått i skolan en hel vecka och lite till... Jag trivs bra. Men det går lite upp och ner. Har la några sköningar i klassen men det är mest koreaner som knappt pratar engelska.. men det som är bra är att det kommer nya personer till klassen varje vecka. Byts hela tiden.. så vi får hoppas på lite mer europeer eller nånting :) Men min lärare, John, är jätte bra. Han är nog den mest sarkastiska människa jag träffat någonsin men det är kul. Koreanerna förstår sig tyvärr inte på sarkasm så dom är livrädda för honom men.. jäjä that's their problem ;)

Familjen när kommer ni? ;) Väntar på er. Saknar er.


Köpte en ny vinterjacka idag!!! Vill aldrig mer bli förkyld i detta landet....


The View

Jag och några people från skolan (och en skum snubbe från Texas) tar ett glas på The View. Jätte mysig bar på 14e våningen på ett hotel. Hela våningen snurrar ... Utsikt över hela NY.


Metropolitan Museum med Åsa och Moon (klasskompisar)

Moon tog med oss till en koreansk restaurang där vi fick smaka på lite koreanska specialiteter :)


Har nog aldrig vart så gott med en varm choklad och en "banana chocolate chip cookie thing"..


En frusen svensk och en frusen korean.


En frusen amerikan också... Bobbi = Puppa = Ganska söt

Se, nu börjar vi få ordning på lägenheten :) Myspys..


Hej do hej do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0