..men det här var ju inte så kul kände jag

Jag har blivit vrööööl förkyld. Kommer inte ens ihåg när jag var så här sjuk senast. Min hals.. finner inga ord. Aj. Hosta, snörvel och så lite annat smått utöver det. Kul. Första helgen i NY och så händer detta... just my luck.
Jag hatar att bli sjuk när man är utomlands. Man känner sig så hjälplös på något sätt. Man vet liksom inte vart man ska gå för att få hjälp (eller jo det vet man, men det känns bara så himla mer komplicerat).

Nu sitter jag här uppkrupen i sängen och äter upp resterna från igår. Jag och Bobbis var och åt pasta på Olive Garden på time square nämligen dårååå. Om man vill vara lite coolare kan man även kalla Time Square för "Tids rutan". Det kom jag och teresa på. Känner att vi kommer skapa en ny trend. "Ja men vi möts på tidsrutan då..." "aaah..." ... hahhh ....tråk.

Håller på att försöka ladda upp en film från igår. Medans vi väntade på att få bord igår var det en man nere på gatan som hade lite party för sig själv i en telefonkiosk. Han var rolig.
Jag var inte sen med att ta fram lilla mobilen och filma :)



På tal om ingenting. Min man är så himla söt. Häromdagen kom han hem och ba "Här jag har köpt ett par vantar till dig....". ¨Bara sådär. Jag dog typ. Han är så himla söt. Ett par rosa. Han tänkte "åh dom här skulle passa bra på karin".... ååh han tänkte det med sin hjärna. (L)(L)(L) .. nej jag är inte töntig :) Men alltså sånt där spontant... jag dööööör av sånt.

Inatt satt han även och sökte på internet i 45 min efter sånt som kunde göra mig frisk. Typ örter etc; "Du ska äta myrra.... du vet sånt som dom tre vise männen kom med...." hahahh gud vad han är söt. Förlåt men.... jag måste bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0