Förberedelser

Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig när jag flyger i övermorgon = möter Bobbsen på flygplatsen. Det måste vara perfekt!!! :) Det kommer bli en sån där filmscen där vi springer emot varandra i slow motion. Jag kommer typ paja allting och snubbla eller typ skratta så det sprutar dreggel... men det blir nog bra..... jajje. Men jag tror ändå jag ska ha min nya svarta monki klänning som Mia hittade till mig idag... den känns rätt till 99% faktiskt.

Imorgon ska jag packa klart allting. Har bara kommit en tredjedel än så länge....
Det är svårt ju.

Nu ska jag faktiskt se på valvakan från USA valet. Aaadå... inte hela natten men ett par timmar kanske.

Imorgon är sista dagen. Fattar det inte. Sen åker jag. Va?

Kommentarer
Postat av: Paulize Konstblogg

Askul för dig :)

2008-11-05 @ 13:29:33
URL: http://paulize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0