"Eyyy vanilla!"

Nu har man redan varit här i tre dagar. Fort det går. Jetlagen har varit sviiin jobbig denna gången. Illamående, huvudvärk, svettanfall... osv osv... Men det blir bättre och bättre hela tiden.

Lägenheten gillar jag också mer och mer. Känns väldigt hemma nu... fast grymt segt att vi bor så långt bort från Manhattan bara. Det fattas fortfarande lite viktiga detaljer här i lägenheten... typ tallrikar och sånt :) Men jag och Bobbis ska till IKEA denna veckan, förhoppningsvis. Han jobbar jätte mycket så man hinner knappt se honom :/ 

Han hade en ledig dag igår dock. Då gick vi hem till en kompis till Rob, Carlos. Han bor också här i Flatbush. Satt där i ett par timmar och chillade. Det är verkligen getto här. Riktigt getto.. och så har vi mig haha. Hej hej jag heter Karin och jag kommer från Billdal. Men det är lugnt, jag klarar mig. Går aldrig hem själv på kvällarna...
På kvällen gick vi på BIO... såg Eagle Eye. Den var bra, men synd att jag somnade i slutet bara :) Blev lite trött hehe...


(...nu fick Rob äntligen sutt smör på BIO-popcornen också)


Jag funderar på att laga köttbullar idag.. Massa massa köttbullar att frysa ner hehe... Överraska mannen när han kommer hem från en tuff dag på jobbet :) Ah, vilken fin hemmafru jag är.

Föressten Mami... jag städar. Det är kul att städa. Jag städade badrummet första dagen och det var KUL. Hah... det trodde du aldrig va?

Nu ska jag dra mig.. :)
Ciaooooo

Kommentarer
Postat av: Mammi

Getto....hmmmm.....vad skall jag säga om det? Mitt barn i ett getto. Ja ja, du har ju bott i Harlem förut så du är ju van. Och i Bushen..... hi hi.

Men du är klok. Åk aldrig själv när det är sent.

Har du kollat in var skolan ligger då?

Är det på måndag nästa vecka du börjar? Skall bli skönt när du börjar få lite rutiner Karin. Det behöver du.

Kram på dig. Vill läsa mer och se massa massa bilder från lägenheten och hur du har det..... Lova!!!!!



/Mammi

2008-11-11 @ 09:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0