Black Friday + Storstädning

Idag är det "Black Friday". Då har typ alla affärer JÄTTE rabatter... 20-80% off! Folk köar hela natten för att vara först inne i affärerna (som för övrigt öppnar 5 på morgonen). Jag och Bobbsen var inte lika tidiga (kom in vid halv 10 - men ändå). Jag köpte en kamera,, som jag ÄLSKAR redan nu. Har ju haft lite otur med kameror på senaste tiden...*host host*.
Här är en liten fin artikel om Black Friday.

Igår var vi ju på Thanksgving middag hos Robs aunt. Kul att få träffa alla och få ett ansikte till alla namn. Robs syster är söt. ... men maten. Alltså maten!!!!!!! SÅ HIMLA GOOOOOTTTTT!!!!!!! Vi fick med oss massa mat hem också som räcker i flera dagar (men som kommer ta slut typ... ikväll, om jag känner oss rätt?! :)

Gott för oss..

Idag har jag även storstädat. Satt upp lite mer julgrejjer i fönstren (adventsljusstake, pepparkakshus lykta och två tomtar... haha). En fin överasskning för mannen när han kommer hem från jobbet. Han älskar julpynt. Typ....


På vårt favvo diner i soho :)




Kommentarer
Postat av: Mammi

Liten fin artikel. Ja du, det är tur att det inte är Svarta fredagar varje vecka då hade jag varit en orolig mammi.

Glöm inte skicka sjukhuskvittona karin!

Puss

2008-11-29 @ 10:00:34
Postat av: Mia

Miss you Kalaa!

Skönt att du mår bra!

Kan inte du skicka ditt nr på hotmail eller message på facebook så jag kan ringa? Luisa ville ha den hemsideadressen till ditt smycke du vet..

Pusskram ta hand om dig!

2008-11-29 @ 14:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0