äta äta äta

Nu sitter jag har pa skolan och proppar i mig resterna av lunchen. En halv kycklingwrap.. asjobbigt att ata for det liksom fastnar pa tanderna.... om ni ville veta. Uaaahhhh...

Forsta "riktiga" dagen i skolan var jatte kul faktiskt! har tva svenskar i klassen. En fran Arvidsjaur (eller hur det nu stavas) och en fran Sthlm. Sen hade vi en going fran Korea som heter Moon som stack ut lite extra. Bade fysiskt och psykiskt hehe... pa ett bra satt alltsa. Halften av klassen var typ fran Korea... o alla tjejer. Vi har bara tva killar an sa lange... Karl fran Sthlm da och en annan fran typ... tyskland.
Jag var faktiskt forvanad av hur mycket jag pratade pa lektionen. Alla som kant mig innan vet ju att jag inte direkt gillar att prata infor "stor folkgrupp" men det kanns som att den radslan liksom har forsvunnit lite grann... skont :)

Nu ar klockan fem. Vad ska TK gora nu. Jo TK ska handla mat och cleaningstuff (nej jag har inte kopt det an).... (..och ja det ar frascht i vart badrum, .....typ).

Hej do hej do hej do





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0