"Why don't we...

...BREAAAAAAK UP!!!!?""

Grym utång ikväll! Jag, Nea, Mia och Fridus gick till Home. Mia "hittade" 15 dollar på golvet och Linnea langade en heting. En heting som jag tycker är typ snyggast på BDC. Fan för henne hehe ;)

Det är så skönt att bara dansa. Inte bry sig om hur det se ut. Bara ha kul. Var länge sen jag kände så. Kände jag både på klassen idag och ute. Det tycker vi om...

63175-680
Nu ska vi upp om fyra timmar. Jag och L ska tvätta... Tidigt. Så vi har hela dagen framför oss sen! Sola på taket o sånt imorgon, för det ska (förhoppningsvis) bli fint väder! Finally! :D

 
Vi på klubben. Saknar Teresa. Teresa saknar oss.

Nattinatt
xoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: Kotten

Så Fint, Så Vackert, Så unikt!
Det kommer mera....

2008-05-05 @ 15:27:02
Postat av: Linnea

shiit vad duktiga vi var med tvätten! HAHAH! noooooooot! tävling, försten upp på taket?!

2008-05-05 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0