Why don't we... Breaaaaak up?!

Mooorgooon.
Jag och Linnea har kokat gröt. Med sirap. Det var sött.

Vi funderar på när vi ska gå på MuseumOfSex. När ska vi gå på MuseumOfSex? Vi vill gå idag.
Vad ska vi annars göra idag? Hm.... Linnea vill dricka kaffe. As usual. Jag visste att hon gillade kaffe. Men att hon gillade kaffe såhäääär mycket. Shit mannen. Plus att jag har märkt att L är typ besatt av bäbisar. Hon tvingade in på på Baby's R Us igår. Tvingade.

 

Igår allihopa, fick Frida bindvävsmassage. Av Linnea. "Åh vad skönt så kan jag somna så gott.." "Eh frida... du kommer INTE somna så gott." (bilder kommer)

Shit den härr fucking baj datorn luras med mig.

Till Teresa:
Why don't we break up?!?! ...nanananan... got my eeeyeees shut!!!!!

Gud vilket segt inlägg jag är jätte oinspirerad.

Tack för den. Linnea bet mig. HÅRT: fucking hard. Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj.

Vart är den nya diskborsten?
 
Detta är på riktigt. Mitt drömbröllop.

Kommentarer
Postat av: Linnea

karin du är en hemsk människa hahah! o vet du, det gjorde inget alls att jag bet dig :D so u know;) puss

2008-05-01 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0