"Whats good?!" ;)

Nya favoritlåtar:

Lollipop - Lil' Wayne
Make love in this club - Usher
Beautiful nightmare - Beyonce
Bum like u - Robyn
4 minutes - Madonna ft. Justin Timbersjö

Li.. li...li...li...Lick me like a lollipooooop.. Li.. li..li..li..lick me like a lollipooooop.... SÅ BRA!!

Idag köpte jag nya mörkrosa mashmallows till min iPod inne på Virgin store. Då kanske ni undrar vad det är. dÅ KANSKE JAG SÄGER ATT oj caps lock... då kanske jag säger att det tänker inte jag säga. Dom är iaf jätte bra!

Idag kom Teresas brooosha hit till oss och vår lilla kärleksfamilj på 11 east. Han e för skön den.
Nån annan som är skön är Josse (som HAR snygga knän. Nog den enda med snygga knän i hela världen). Hon ska tyvärr åka hem snart. Jag, L och T köpte lite trevlig dekoration till hennes bye-party på fredag. Vi köpte det på MuseumOfSex. Hoho.. vad kan det vara? Det är iaf inte gula snopp-tuggumin med banansmak. Dom har teresa för sig själv.

63175-683

Yes, idag kommer kycklinghuvudet hit och lagar mat igen! Fan va nice. Inte för han lagade mat igår, men ändå. Hoppas han kommer snart för nu kurrar TK's mage.

Dagens citat:
"Det är jätte kul att mobba ut någon när man är flera stycken" - Fridus

Lateeeer

Kommentarer
Postat av: NADIA

Haha grr, det är inte varje gång man ser en man med en banan i kallingarna!

2008-05-08 @ 02:44:32
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: TK

...iaf inte med två bananer? :)

2008-05-08 @ 02:46:59
Postat av: NADIA

haha jo kanske. ;)

2008-05-08 @ 02:52:01
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: Emma

HAHAHA het bild!

2008-05-08 @ 03:01:02
URL: http://pemzy.blogg.se
Postat av: Anonym

du karin de här med att du har blogg börjar bli lite smått jobbigt..ja menar känns inte som att jag kan vara mej själv...känner mej helt utlämnad liksom...frida

2008-05-08 @ 03:44:02
Postat av: TK

haha jag förstår inte vad du menar fridus? ;P

2008-05-09 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0