wannabe

Idag. Lördag. Imorgon. Bye bye asshole. Fatclub is splittras. Känns sad...
Om fem dagar är det jag och Nea som ska hem. Har en månad redan gått? Seriöst.. har det? AHHHH jag vill inte åka hem. "Don´t stress it Karin..."

Varje gång jag vart här i NY har jag åkt hem med 1000 nya tankar i huvudet och redan på planet hem börjat fundera när jag ska tillbaka nästa gång. Nu, när jag avslutar min tredje resa hit, känns det konstigt. För nu vet jag inte när jag kan åka tillbaka igen. Jobb och plugg...? uuuusch vill inte ens tänka på det. Nu kommer jag vara låst.

Jag har inte ätit på hela dagen men jag är inte hungrig.


 Igår hade vi BBQ fest här. Älskar vårt tak. 95% av alla människor som var här kände vi inte men det blev helt okej ändå :) Nu ska vi snart gå upp på taket igen och äta upp resterna från gårdagen. Fast nu bara med "familjen + släkt".


Jag och Linnea umgås för mkt med grabbarna:
Linnea säger:
hej karin
karin - NY säger:
whats good 
Linnea säger:
yo was good, just chillin
Linnea säger:
whats poppin yall?
Karin säger:
nothing..
Linnea säger:
was up son?
karin - NY säger:
chillin.. having a bbq tonite with some white chicks
Linnea säger:
talk to u later aight man?
Linnea säger:
cool
karin - NY säger:
one
Linnea säger:
one

Frida: Eckollon
K & L: EEEEKollon heter det.. inte ECK...
Frida: Eckollon...
K & L: EEEEEEEEEEKollon...
Frida: Ekollon. Ekollon. Vet ni varför det heter EkOLLON.
Linnea: För det ser ut som ett ollon...
Frida: JAA!!!
Karin: Men det heter ju Ek. Ek träd. Inte Eck träd.
Frida: Ek. Eck. Men det är fortfarande ollon på slutet va?

Fridus har på sig en svartvit klänning och vita skor. Under har hon chockrosa underkläder.
Teresa: Vad du är svart och vit idag Frida. Ovanligt...
Frida: Jag vet! Men om det blir för tråkigt är det bara att dra upp kjolen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0