Vaniljgröt. Skitgod.

Egentligen känner jag inte för att skriva men jag har inget bättre för mig just nu. Vi ska snart åka till BDC och ta klass för George och Lasean (eller hur det nu stavas). Känner för att dansa idag, för en gångs skull :)

Igår hade vi en sån där misslyckad utekväll. Var runt på tre olika ställen, men inget blev bra. Antingen var det för många oldies med kostym, eller för dålig musik ... Slutade med att vi åt lite och tog en taxi hem. Så det kan gå... då.... o så...

Shit, jag har glömt min disk igen nu ser jag. Jag tror att jag är ganska jobbig att bo med. Lite slarvig... :) 

Vårdikt.
Solen skiner.. och svalorna.. skrider?
Blommorna växer.. trädarna... svider?
Jag går utan strump..arna. Kvider.. mycket?
Eller?
Solglasögon på. Rumparna..av?
Sneakers på.. nu ska vi ut.. och gå? På stan?

TK 4 ever


Kommentarer
Postat av: Kotten

Correction Lesean stavas Ljon :P
Pusspuss

2008-05-05 @ 02:20:52
Postat av: tk

men guuud va avancerat då :)

2008-05-05 @ 06:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0