Thick girl

..nu sitter jag här i vår röda soffa i nedbuktningen. Det är nån som har hoppat sönder den så det är ett "sitthål" liksom. Himla skönt. Jag väntar på att min Ben&Jerry half baked glass ska tina. Bli sådär halvsmält. Mmmmm....

Det var jätte kul idag på Brian Gröns locking!! En liten liten sal med inte så många elever. Kändes nästan som en privatlektion. Jätte roligt var det iaf, och det gick inte så dåligt som jag trodde det skulle göra. Gillar kommentaren jag fick från Brians vän som satt och kollade. "You´re a thick girl... thats why you´re doin this and blablabla..." vadå THICK GIRL hahah. tack för den. fan :)

Mmmm glasss.

Ikväll ska vi på bio. eller vi har iaf pratat om det. sen gå till nån jazz n blues klubb. 
I love NY. Finns alltid nåt att göra.
Jag vill aldrig åka hem. Får panik när jag tänker på det. När jag kommer hem måste jag ta tag i mitt liv och det vill jag inte. Jag vill vara här. Göra vad jag vill. Shoppa. Prata engelska. Gå på NYs gator o lyssna på min iPod. Ta en kaffe på Starbucks. Åka subway mitt i natten med R. Dansa. Leva. Pussas. Kramas. Skratta. Gråta. Diska. Lära Marlin svenska. Sova. Äta knäckebröd. Dricka Jamba Juice. Sitta på taket i myskläder och prata in the middle of the night. Leva.

Ångest ångest.

Tee-Kay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0