Shopping marathon

Just nu känns det ungefär som att jag har blivit överkörd av en hummerlimousin, stampad på av tre älgar, begravd levandes i hundsnor, blivit ihjälstucken av en getingfamilj och blivit nedkastad för Empire state building med en TV fastbunden på ryggen. Samtidigt. Jag är heeeelt DÖD. Dead. Not alive. Jag somnade sittandes på en stol på "sallads stället" och sedan på BDC innan klass. Och varför känner jag såhär då? Jo, för jag sov ingenting inatt. Jag och R tyckte det var en jätte smart idée att dygna. Gud va bra. Verkligen. Vi har typ druckit sjuttioelva kaffe med extra koffeinshots på starbucks idag. Jag somnade sittandes i en skoaffär halvt påväg att prova ett par skor. Skickligt va? :) A men jätte bra idée faktiskt. Skitkul.

Jag åker hem på onsdag. Men jag är inte ledsen ;) Jag har aldrig vart lyckligare.
Mua ha ha HA.

Livet. Det överraskar en alltid.

63175-707
Perfect park day ;)

Idag tog jag klass för Grimes. Gillar hans klasser. Han e för skön den. "Come togetheeeeeeer..." (Mia u know haha). Synd att jag bara hann ta en klass för honom innan jag åker hem. Jag har vart väldigt lat med dansen under denna resan. Jag ångrar det lite men samtidigt har jag gjort allt jag kännt för att göra. Typ.. sova? Hah.. nej då. I would never...

Nu sitter vi här o myser i lägenheten. Fridus ligger och degar på Terra. Linnea ligger och sparkar med benen i sängen. Mia och Jonis äter pizza. Jag sitter här och snörvlar och hostar..

I'M HUNGRY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0