PIMP my draperi

Det är så himla mysigt i lägenheten nu. Nu har vi städat. Tänt lite ljus och har det allmänt bra. L och F är ute och köper Ben & Jerrys. Maria lagar nudlar och tjötar och Teresa sitter vid datorn hon med och lyssnar på mysmusik och pratar lite med sin målbrottsröst. Jag mår bra. Lite heartache med jag ska inte klaga.

Teresa har någoting emot folk i permobiler. När vi var på K-mart idag putte hon, med en 24-pack toalettrullar, in en stackars man i permobil in i en hylla! 2 ggr! Shit den kvinnan borde inte gå lös alltså.. Pinsamt. PINSAMT teresa. Shit alltså...

Jag och Linnea pratar om hennes nya elektroniska nagelfil (?dont ask).
Jag: Hur kommer det sig att du gillar elektroniska saker så mkt?
Linnea: Tänker du på snusk nu?
Jag: Hahaha.. va? Fan va du e basatt av snusk nuförtiden. Du behöver slasha.
Linnea: ......ja, verkligen.

Mina lilltår är mosade. Mashed. MÄÄSCHED.

Massa internt:

"Nu tar hon sina små posekort. Vem tror hon att hon är egentligen?" - Maria om Teresa... hehe

Maria: "Hallå har ni tänkt på vilka vi är i lägenheten nu? Vad kallade vi oss??"
Karin: "....Ingenting..."
Maria: "Karin är du med mig eller??"
Karin: "...nehehh...."
Maria: "Karin det är klart att du är med mig?"
Karin: "...nnhnhnh..."

Maria om vår nya toalettrefresher med melonlukt.
"Palla bajsa melon."

Maria: Kommer du ihåg allt som vi skulle göra förra sommaren som vi inte gjorde?
Karin: Nä.
Maria: Hepp.
Karin: Vad var det då? 
Maria: Äh jag vet inte men det var mycket.

hahah jag älskar oss.
TK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0