Nämen va?

..vad hände? Jag är i Sverige nu. Hallå..  hur gick det till? Gick lite väl fort där kände jag.. Woooh. Måste andas.

Ja, här sitter jag nu i mitt rum. Igen.
Back in town. Back in business. Back in reality.
Men det var ju VÄLDIGT nice väder här iaf så jag känner mig glad och fin. Trött. Ögonen lite lätt rödsprängda efter en sömnlös natt på planet.
But still.. jag mår bra!

Saknar redan vår lilla lägenhet. Fast det ska bli skönt att slippa allt stök, flugor i köket, slashlakan, rutten kyckling på taket och sånt där.. men speciellt, allt krångel med nycklarna! Vi har låst ute oss ett par ggr :) så Rob fick klättra upp på taket och nedför brandstegen för att sedan hoppa in genom fönstret och låsa upp innefrån. 

..Och för att göra livet ännu lite bättre kommer här ett litet meddelande, en liten surprise, till de kvarboende i lägenheten, Frida och Maria: WHATS GOOD?!! Om ni undrar var den andra nyckeln till lägenheten är så är den i Sverige nu. ÖÖÖÖÖÖÖPS!!! (någon glömde ta ut den ur handväskan). Sorry friends. Vi älskar er med. (Vi ska skicka nyckeln till Edward eller posten hade vi tänkt så ni kommer få den).

Ja, och så får vi inte glömma att säga GRATTIS till Sahar på studenten! Woooohoo! :D

Tkay


Kommentarer
Postat av: Sahååår

thank you baby! :D pusspusspuss

2008-05-30 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0