Lyxdelit

Mmmm frukost. Jag och L har köpt en bagel med creamcheese (krim shis) och tomat och en kaffe på vårt lilla lyxdeli nere på gatan. Jag vill ha ett lyxdeli utanför mitt hus i sverige också. Himla käckt. Men lite farligt också.

Idag ska jag ta locking för Brian Green. Jag känner faktiskt för locking idag? Kommer bli grymt svårt och jag kommer säkert se ut som en meatball men jag har börjat tänka att BARA MAN HAR KUL så... :)

Jag har börjat bli en rastlös människa. Jag skulle aldrig kunna sitta hemma i lägenheten här på kvällen och inte göra nånting.. och sen somna. Skulle få panik då. Då tänker jag att.. HUUUR kommer det bli när jag kommer hem till Sverige då? Iofs så vet jag redan. Sist gick jag runt i cirklar och nynnade nervöst på nostalgilåtar. Fällde en tår.

"Du vet att vi ska gå om typ 10 minuter va" sa Teresa nu. Måste ta på mig lockingkläder = måste gå in och rota i teresas garderob muahaha. 

wish me luck
TK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0