"I've heard swedish women tastes good"

På tal om mina stumpbyxor med hål i började Linneas hjärna spåna.
Linnea - "Grädde med snopp.. kan inte tänka mig nåt äckligare. Kan du tänka dig nåt äckligare?"
Teresa - "...senap kanske?"

Ännu en dag på stan. Mina fötter ser ut som ...nåt knöligt? Knölvalar? En datanörd med acneproblem?

Vad händer ikväll? Skulle ju egentligen haft BBQ-kväll på vårt tak med lite folks MEN... det ska bli dåligt väder. Igen. Vad handlar detta om? Summer.. where are u? Det är svinkallt här. Var t.o.m tvungen att köpa en liten jacka idag. Illa. Fast fin var den... :)

Att titta på killar i New York är som att gå in i en godisaffär. Överallt ser man dom små godbitarna. Blir helt mad i huvudet. Vill aldrig tillbaka till Svärjä.  

Nu ligger Teresa på golvet o flashar med sina vighet-skills. Spretar med benen och visar hur smidig hon är. Med en lilla My tofs på huvudet. Even more sexy.

Igår var jag, Teresa och Linnea på Robyn konsert i Virgin store vid Union Square. Det var riktigt grymt faktiskt! Jag brukar inte lyssna på Robyn så mkt annars, men live var hon skit bra!! Då var man lite stolt över att va svensk för en gångs skull :) Hoppas det går bra för R när hon släpper sin skiva i Usa..

Jaa, vad kan jag berätta mer? Inte mycket mer än att jag älskar att vara här och bo i vår lilla lägenhet!! Best ever... Har kommit in i new york livet lite bättre nu också. Känner mig mer hemma...

För i helvete Linnea skärp dig!
Hon gillar inte Ben & Jerry glass.
Linnea: "Varför är alla så himla kåta på det?
Teresa: "Trångsynta jävel.."
Linnea: "Du e trång..." 

Something has happened with Linnea. Someone need slash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0