I wanna go 2 Brooklyn and I want 2 know whats good

En natt i Brooklyn för TK och Nea. OMG. Haha jag orkar inte med livet ibland.

Promenad i central park.
Linnea: Rob, what do u call this? (hästsvans)
Rob: Ponytail?
Linnea: But what do u call it when it is on a dog?
Rob: Ponytail on a dog?

hahahahh.. a det var kul då iaf. Föressten såg vi "Raymond" i "Everybody loves Raymond" igår i parken. Fast det var inte "Raymond" utan "Raymonds bror" :) Jag tog inte hans autograf fast han ville ge den till mig. Jag sa.. Guud va jobbig du är Raymond lägg av jag orkar inte. Linnea fick typ dra bort honom från mig och Rob fick kalla på vakterna. Asjobbigt. Kan man inte få nån privacy eller... shit alltså.

...joråsattehhh.....

Konstig känsla i magen. 
Idag blir det nog mest chill tror jag. Har blivit lite sjuk. Ont i halsen och sånt.
Ska tvätta, städa och ligga o glo på film. Rob kommer hit o lagar mat sen också. Himla trevligt. 
Vi har en del personer vi brukar ta hit ibland när vi är lite sugna. Marlon, Meatball-Eric och Rob. En för varje tillfälle :) Alltså vi snackar mat här nu o inget annat...

När jag ser mig omkring här i lägenheten nu så ser jag mina grejer ligga lite överallt. På golvet, i soffan, i sängen, under sängen, i köket, på TVn.... SORRY ROOMATES. Fan va jag är stökig. Usch jag skäms. 
Men jag är lite som min pappa. Jag ser inte sånt. Jag ser bara sånt jag vill se. Jag ska nog inte bo ihop med andra människor. Seröst haha. Åh vad äckligt det sitter ett mosat popcorn under min strumpa. Fast det är faktiskt inte mitt fel. Det är Mikaels. 

Vi har kackerlackor i köket nu också. Fick ett ganska glatt sms av Teresa igår där hon berättade det. Det var någon som hade glömt att diska undan en grötkastrull. Gud vem kan det ha varit? Gröt, liksom. Det äter ju aldrig jag. Typ.

OKEJ FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅT DET VAR JAG! .. men jag har faktiskt diskat nu. 
Teresa, I love u 2.

Igår var jag och Rob och köpte en "blackbook" till mig. Jag älskar den. Det är en svart bok som jag ska måla i. Jag ska ha med mig den lite överallt. För ibland kan man ju få ett sånt där ryck där man känner att GUUUD va jag måste måla nu........ typ nu. 

Hej då.





"Look at the dogs. They´re chillin"

Kommentarer
Postat av: Anton, Emelie & Melinda (djurvän, 192 cm, blondast)

Hoppas du får en bra helg hörru!
Vad händer i helgen?

/ A

2008-05-16 @ 21:36:23
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0