"HEJ FAMILJEN!!!"

Det ropar jag varje gång jag kommer in i lägenheten! Vi är som en liten udda familj. 

Teresa är mamman. Hon är den som har koll på saker och ting och vet hur det ska vara. Hon är den som kommer till undsättning när man behöver något att ha på sig. Hon är den som skickar ut mass-sms till resten av familjemedlemmarna om "skärpning på disken" och "Vi har kackerlackor i diskhon" osv... 
Frida är typ pappan. Lagom bestämt men mest flummig. Vi älskar Frida. Frida med matfläcker på kläderna. Maria är tonårssonen. Skrattar högst av alla och klämmer på rumpor. Jag är väl typ som en liten 5 åring som sprider saker omkring mig och har noll koll. Linnea är en terrier. Bits. Som fan. 

Aj jag har skrattat så mycket så att mitt högra ögonlock har vridits utåt. 
Man skrattar alltid så mycket här. Alla himla cp-citat hahah...

Ett kärleksfullt citat från Teresa 5 minuter sedan: "Mamma ringer mig ibland och ba "Heeeej" man ba käft. Så säger hon typ "Det är verkligen nåt speciellt att du får göra en sån här resa..." Jag ba åååååååhhh så la jag på typ."

..eller när Teresa gav bort sin Ben&Jerry glass till Frida. T: "Den är jätte äcklig. Den smakar thaimat." F glatt tillbaka: "Jag gillar thaimat!!!".

...eller när Teresa visade sin svullna röda bula på knät. "Jag kan suga på det" säger Linnea och ...gör det. 

"Snopp!!"

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, va gosigt det låter på något sätt. ;P

ha en underbar lördag! =) kram emma!

2008-05-17 @ 05:18:53
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0