Give me food

Hungriiiiiig!! Jag är så hungrig.
Jag saknar riktig hemmalagad mat. Den maten jag och Linnea lagar här i lägenheten är inte så.. varierande? :)
Nudlar med kycklingsmak, nudlar med biffsmak, nudlar med kyckling plus svampsmak, nudlar med.. ah ni fattar. Eller så är det ris med burk-thaisås, eller ris med en annan sorts burk-thaisås.. eller ris med burk-thaisoppa? Eller knäckebröd? Knäckebröd med creamcheese, eller knäckebröd med creamcheese och tomat? Eller varför inte knäckebröd med nudlar på? Den har vi inte provat än...

Fast vi har faktiskt börjat lyxa till det med juice. Sug på den.

Fast snart får vi ju faktiskt finbesök här. Snart kommer det hem en kock (chef på engelska. Inte "kock" som är F's version) till oss och lagar mat. Marlin (som egentligen heter nånting annat tydligen) och Robbiedob kommer hit o ska laga mat. Gratis, säger Frida. Vet inte om det är vad han sa eller om det var vad hon ville höra ;)
Ska bli gott. Undrar vad han ska laga.

Jag vet en som är nervös just nu. Säger inte vem men hennes nickname är SL.

63175-681
Fem svenskar i en hiss.

Idag var jag, Linnea och Teresa på Museum Of Sex. Intressant. Fick se på porrfilm och lite sånt. Men trodde det skulle va bättre... :)

63175-682
Nä, knäckebröds-time.
Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men oj vilka påhopp de blev här kände ja..man kan faktiskt tro att det heter kock på engelska...det misstaget kan alla göra..eller...sen att killen ja sa de till reagerade lite, öööööö...

2008-05-08 @ 01:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0