Fatclub

För er som inte vet det har jag och Teresa en klubb. T-klubben. Tjockisklubben. Fatclub. Det är en väldigt exklusiv klubb med yttert få utvalda medlemmar.


63175-68763175-685
Som fatmasters har vi skaparna till klubben. Teresa och Karin. TT & TK.


63175-686
Vår första lärling och inspiration. Frida. TF. Vi är stolta över att ha henne som medlem. Med sin positiva inställning till mat och med sin besatthet av chokladrussin och Ben&Jerry glass blir hon en frisk fläkt i vår församling.

63175-684
Vi var först tveksamma till Chanons medlemsskap, eftersom vi inte har värvat någon med manligt sköte till vår klubb innan. Men efter en berättelse om desperation efter glass mitt i natten, bestämde vi oss för att acceptera hans förfrågan. Välkommen till kärleksgruppen CT.

Är du också intresserad?
Känner du igen dig i följande situationer?

- Du går till en fest bara för att du vet att det kommer finnas gratismat där.
- Du tar ca 3 ggr så mycket fredagsfika på jobbet än vad som är tillåtet.
- Smygäter på toaletten.
- Går endast till mataffären på fredagar, eftersom det finns gratis smakprov då.
- Tycker att lördagsgodis är överskattat. Varför välja en dag, när det finns sex till?
- Älskar matsex.

Tveka inte att berätta om DITT matminne, och få chansen att bli en EXKLUSIV T-medlem.
Vi har en sammankomst varje år, eller snarare varje dag, där vi samlas och äter, diskuterar och låter smaklökarna få sitt. Vi håller även på att planera ett fatcamp inför sommaren där vi utövar olika aktiviteter som korvgrillning, tårtsmakning, chokladtillverkning och vaniljsåsjacuzzi.

Tips för er som kanske inte når enda fram. Tänk på att varje gång det inte finns något att göra, ja, det är då kylskåpet (eller varför inte kalla det kulskåpet som vi i T-klubben kallar det) blir din bästa vän.

Lycka till!
T-gang


Kommentarer
Postat av: shadi

haha ni är underbara... :)

2008-05-11 @ 02:55:00
URL: http://shejd.blogg.se
Postat av: Fia

Hahahaha... u make me laugh Karin!!!
satt precis och kände mig sådär skyldig till smygätande. Mitt i läsandet av alla era bloggar tappade jag luften och insåg att jag inte skulle klara mycket länge till utan choklad!!! sprang upp och tömde skåpen och kom nöjt till baka med en liten hög av allt möjligt. Först tänkte jag, ska jag verkligen... åt ju precis värsta middan... sen läste jag det här, och smulorna sprutade ut ur munnen.
Min rumskompis har ett bra motto: If il die fat tomorrow, at least il die happy!

2008-05-20 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0