American Boy

Lycklig.

Jag är sådär glad så det bara pirrar i benen och jag måste hoppa fram! :) Jag älskar mitt liv just nu. Även fast det är massa ups and downs så spelar inte det nån rooooooooll för jag är så himla GLAAAAD!!!!

Ikväll ska vi till Home och vi ska dansa naaatttten lååååång. Oh yeah oh yeah oh yeah...

Här i lägenheten har vi lite mini Big Brother.. eller The Real Life.
Vi ska filma allas partytrick här. Fridus kan rappa hela The botten is nådd. Teresa sjunger Nevah evah evah evah evah evah evah... Mikaels partytrick är att ha kul även om det är tråkigt. Jag, Linnea och Mias coming soon. Liksaaam.

HAPPY HAPPY HAPPYYYYY

63175-695
Vår morgon. Mysigt :) 

Nu ska jag dööööscha.
Herrå.
Tee-Kay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0