All U need is love

Vilken jäkla helvetes natt/dag.
Igår när jag och Rob skulle till Brooklyn mitt i natten glömde jag min väska på bänken och gick på tåget utan den. Precis när tågdörrarna stängdes såg vi genom fönstret hur en gubbe gick fram till min väska och börjar rota. Tåget börjar rulla.. bye bye väska. Mitt hjärta stannade. Där i låg pengar, körkort, id, bdc-kort, metrokort, mobil, i-pod, allt smink plus alla Robs ägodelar. Fuck fuck fuck. Vad gör man? Det här är liksom New York och inte något annat land där det finns vänliga människor som faktiskt går och lämnar in glömda väskor.
På nästa station skyndade vi oss av och R sprang tillbaka hela vägen från 15th st till 23th st. Där hittade han samma gubbe, som självklart förnekade allt, men som tillslut tog fram allt ur sina fickor. Allt utom iPoden och metrokortet... Så ja, nu har jag blivit av med 2 iPods under loppet av 5 månader. Skickligt.

Sov dåligt hela natten. Hostar sönder mig.

Idag. Regn. WHYYYY?! Vad vill vädret oss? Seriöst. 
Fast trots att allt känns lite halvkasst just nu.. så orkar jag inte deppa ner mig helt. Jag är faktiskt glad innerst inne ändå, tro det eller ej.

♥ All U need is love.. dududuruduuuu.... ♥



Kommentarer
Postat av: julia

shit va otur...bra att du fick de mesta tllbaka iallafall. längtar efter er! :D

2008-05-21 @ 00:26:36
Postat av: Tkay

..vi väntar fortfarande på att du ska komma hit julia :)

2008-05-21 @ 03:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0