Sa-by-dee mai kha!?

Har i Chiang Mai ar det huuuur nice som helst! Sma munkar vandrar runt pa gatorna.. barfota och orange kladda.
Folk ar jatte vanliga och allt ar BILLIGT BILLIGT. Var pa handicraft-utflykt idag. Sag pa nar dem tillverkade thai siden, silversmycken, lader saker, thai paraplyer osv osv... Jatte kul faktiskt!

63175-605

I eftermiddag ska vi aka till ett kloster och prata med munkar. De vill lara sig engelska sa tre dagar i veckan kan man ga dit for att stalla fragor till dem. Man far ocksa nagon slags "valsignelse" av dem nar man gjort det...
Lite nervos pa vad jag ska fraga. "What did you think about Britney Spears preformance on the MTV music awards last year???" ..nahhh

...mindre an tva veckor kvar nu. Snart kommer jag trampa omkring pa Svensk mark.. med mina sma korv-fotter.
Da kommer den har resan ha kants som en drom. En 4,5 manad lang drom.
Konstigt.

Har bestallt klipptid nu. 16e april. Petra och Christine pa Toni&Guy.. ni vet inte vad som vantar er muahaha. En vecka ska jag behova pinas och ga runt med mitt har hemma. Usch.

Over and out

Hong num tee nai?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0