Problem

Nar jag kommer hem masta jag klippa av mig halva mitt har.
Det ar helt forstort. Jag ser inte fram emot det.
Bara sa att ni vet.

Jag drommer om att komma hem nastan varje natt nu. Det kanns konstigt. Trots att jag langtar efter alla dar hemma kanner jag mig mest radd faktiskt. Jag har glomt av hur man lever ett vanligt liv. Nu ar jag ju bara en sketen backpacker som dricker och ater alldeles for mycket. Ja, radsla ar ratta ordet.

63175-601
Jag. Just nu i detta ogonblick.

TK, vem annars

Kommentarer
Postat av: Sahar

alltid lika snygg! :D hoppas du har det bäst och njut av dina sista veckor för snart tar vi över! muahaha :P

2008-03-05 @ 21:14:24
Postat av: TK

(L)

2008-03-07 @ 05:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0