Mot Chiang Mai

Uuuhuhuuh... jag e sa trott!!!

Inatt vaknade jag upp av att min mage levde sitt egna liv. Jag kande.. oh no.. spy attack. Kravlade mig ur myggnatet.. trevade mig fram i den lilla bungalowen for att hitta strombrytaren. Hittar bara spindelnat. Men till slut kanner jag den lilla knappen. Men, som vanligt har dem stangt av strommen. Sa typiskt thai. Sa jag snubblar ut i "badrummet" som bestar av 3 vaggar av bambu, inget tak, och ett litet hal i marken som tydligen ska vara toaletten. En stor groda stirrar pa mig. ...fyra ganger maste jag springa till "toan". Somnar ute pa marken.

Nu sitter jag har pa en buss station. Vantar pa bussen. En 10 h bussresa har vi framfor oss till Bangkok. Val i Bangkok ska vi driva omkring en hel dag for att sedan ta en till buss pa kvallen upp till Chiang Mai i norr. Ytterligare 10 h. Underbara dagar jag har framfor mig :P Hehe, men jag ar glad anda. Nastan iaf.

falling
Randombild fran Aussie. En fallande Karin.

Om tva veckor aker vi hem. Jag langtar rejalt. Ska bli saaa skont att fa komma hem och ta hand om sig sjalv. Ta tag i sitt liv. Ga till frisoren. Ata frasch mat. Kora bil..... aaah!! :D
Det ar det sorsta samtalsamnet har just nu. Vad vi ska gora nar vi kommer hem. Vad vi ska ata. Hur underbart det komemr bli att ha sitt egna rum! Sina klader!! Tvattmaskin!! oh good...


Ses snart folks.
TK

Kommentarer
Postat av: shadi

asså. den bilden är helt sjuk karin! :)

2008-03-28 @ 09:34:15
URL: http://shejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0