Aj.

Sitter och kollar dans pa youtube.
FAAAN FAN FAN vad jag saknar dansen. Fan fan fan fan fan fan. Har ont i hjartat. Saknar allt med dansen. Alla vanner. Fore och efter klasserna. Under klasserna. Flum. Men samtidigt ar jag sa radd for att komma tillbaka och kanna att jag har tappat allt. Speciellt radd ar jag for NYC ..med guuud vad jag langtar. Alskade stad.

63175-609

Vill ga in pa en klass och kanna dansgladje. Basta gladjen som finns, efter att vara kar. Eller kanske t.o.m lika bra?
...far tanka pa att skita i att det gar daligt iborjan. Bara dansa... till musiiiiik. Ahhh musik! Jag har inte ens en iPod att lyssna pa har!! Den ar i Sydney (javla fake ipod mekaniker).

28 april. New York. Jag och fyra favvotjejer i var lagenhet. TAKE ME THERE!!

Jag vill hem. Borja om.


Kommentarer
Postat av: teresa

jag vill att ni ska va här NU

2008-03-29 @ 05:03:05
Postat av: Kotten

Det är ju jag som är i bakgrunden! Work!!

2008-04-05 @ 01:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0