"Whats up with this cheese and crackers?!"

Ännu en härlig sommardag. Underbart väder! Solat hela dagen idag med och sakta men säkert kommer brännan tillbaka. YES! Har iofs bränt mig rejält i fejan men jääääjäää....

Fyra dagar kvar nu. OMFG.

Det känns riktigt konstigt att vara hemma just nu faktiskt. Av olika anledningar. Mest är det weird för nu kommer jag stanna i Sverige ett tag. Inget mer resande. Nej, nu ska Karin få lite rutin på sitt liv tydligen? Hur ska det gå... Jag är ingen rutinmänniska. Sist jag hade rutin på mitt liv jobbade jag på förskolan. Och alla som känner mig vet ju att jag mådde jätte bra då. Wöörking najn 2 fajv.. Spännande...

Jag älskar min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0