Fatclub info

Efter mycket om och men har nu jag och Teresa, the fatmasters, tagit in två nya members till vår fatclub.

Marlon - TM

Han jobbar som kock. Bara det visar att han har valt rätt riktning i livet. Marlon blev medlem efter att han beställt in extra grädde på sin redan feta cheesecake. Han kan verkligen njuta av att äta. "Im in heaven" hör vi ofta. Han blundar, suger långsamt på det han har i munnen... och ler. Precis som om han vore hög eller nånting? ;) Welcome to the family, TM.

Jossan - TJ

Eftersom jag, TK, har växt upp med denna människa; vet jag att mat betyder allt för henne. På barnkalas var det hon och jag som ropade efter tårta högst. Det var vi två som alltid stod längst fram i kön till fiskedammen. Ja, och på det spåret har det fortsatt. Hejja Jossan! Welcome.

Nuvarande medlemmar:
NoneNoneNone




Idag har det varit en trevlig dag. Jag och Teresa har tagit årets första dopp i havet. Vi bar oss åt som två fjollor och skrek som två döende grisar, but we did it. Kallt som fän va det. Nu ligger Teresa och halvsnarkar i min säng. Sött.


Så här såg det ut på min datorstol efter Teresa hade suttit på den. Fresh. (Teresa, ett tips. Det finns speciella bindor för urinläckage. Vi kan åka och köpa det till dig nu. Jag kan betala i kassan om du tycker det är pinsamt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar marloon...klokt beslt att ta med honom i klubben...bra jobbat tjejer...så när ska vi ha nästa möte? vore lite trevligt att träffas ngn kväll och ''fetta'' ihop...ngn slags dessert maraton kanske...alla tar med sig varsin dessert, hur kul hade inte de vart :D puss

2008-06-09 @ 15:21:11
Postat av: Anonym

ööö fresten de va ja frida som skrev förra inlägget, hade du säkert redan räknat ut, heheh

2008-06-09 @ 15:22:45
Postat av: TK

hahaah jag älskar att du glömde skriva namn nu också :) klart vi ska träffas snart o ha dessertmaraton. jag o råbert e lediga varje dag så det är bara att bestämma en dag!! hörs på tele ;)

2008-06-11 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0