Bee

Det ska bli så SKÖNT att komma bort från Göteborg!
Imorgon åker jag, Bobbs, Mami och Papi till Danmark. Vi ska äta på mysiga restauranger, dricka massa vin och sånt gott, bo på hotell och shoppa. Lovelyyyy. Jag är så trött på Gbg nu. Igen. Hade dock en mysig ta-kort-dag i stan idag. Göteborg kan faktiskt vara rätt mysig på sommaren. Faktiskt.

Vårt samtal just nu:
R ute från hallen: "Karin come and look in the bathroom!! it's a weird bee climbing up the candle like it's a building and.. he's just laying there now."
K: "maybe he's dizzy from all the gas in there.."
R: "No, come n look..."
K: "Yeah, he's actually a bit weird. I think he's dying... I could help him"
R: "No, let him be..."

....normalt.

iallafall.

Nu ska vi äta sill. Jag gillar sill.
Bye bye


Kommentarer
Postat av: linnea o fridus

frida gillar oxå sill, inte jag

2008-07-14 @ 17:18:41
Postat av: mia

jag gillar också sill

2008-07-15 @ 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0